דפים

יום שלישי, 1 בפברואר 2011

הכל נשאר במשפחה 2

לפני כמה ימים פירסמתי פה את המיני אלבום שהכנתי לאחי לקראת עזיבתו ללונדון. באותו ערב שמסרתי את המיני, הכנו לו ארוחה משפחתית בה החלטנו, בהשראת הפוסט הזה של זהר,  לקשט את השולחן באווירה לונדונית. לצערי, בניגוד לתכנון, לא מצאנו כל מיני אלמנטים שתכננו לקשט איתם את השולחן, אז החלטנו להצמד לצבעי הדגל הבריטי...
(ותודה זהר שוב על כל הרעיונות והמיילים והתמונות ! את נהדרת...)

בלונים, מפיות ומפות - הכל בצבעי אדום-כחול-לבן. אני הכנתי לכל צלחת 2-3 עציצי חרס, אותם צבעתי בצבעי הממלכה, ניקדתי בנקודות, ופינצ'צ'תי פרחים בצבעים הנ"ל.
הנה כמה תמונות... :

והעציצים... :


ולהמשך הפוסט המשפחתי, אני סורגת עכשיו 4 בובות אמיגורומי לאחיינים של בעלי (בהזמנה אישית...). ברשימה יש לי אריה, 2 צבים, גי'רפה...
את הג'ירפה כבר סיימתי לסרוג, חייבת להודות שהיה די מתיש, עם כל החלקים הקטנים שלה...
(ההדרכה מפה)
והרבה זמן לא העליתי תמונות שלה, אבל גם היא בת משפחה.. ותראו איך היא אוהבת את הארגונית החדשה למסרגות שתפרה לי יעל יניב (וניתן לראות גם את הג'ירפה בשלבי הרכבה) - קבלו את בל-בל החתולה והאגדה... :
(יעל יש לך פה הוכחה חיה שאני וגם החתולה משתמשות בארגונית באופן יום יומי!!)

ומשהו משפחתי אחרון להיום.. לכבוד בר מצווה של בן של מישהו מהעבודה, הכנתי כרטיס גברי (המון זמן לא העליתי לפה כרטיסים...) :


בפוסט הבא, האחרון בטרילוגיית "הכל נשאר במשפחה" אפרסם את החלפת המשפחה שעושה את דרכה ברגעים אלה ליעדה ומקווה שהמקבלת תאהב אותה...

לילה טוב,

16 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

כמה שהכל יפה! ומצחיק, אבל לי השולחן נראה ממש אמריקאי :-P... אבל הוא מקסים!
הג'ירפה מתוקה ביותר, אני רואה למה מבקשים אותה כל הזמן :-)
והכרטיס הגברי חמוד ביותר!

נשיקות, מירה

יעל יניב אמר/ה...

קודם כל נתחיל מזה שאמנם כבר אמרתי לך IN PERSON אבל את נראית נפלא (כל הקלישאות של זוהרת וקורנת-תופסות אצלך באוםן מושלם)

איזו הפקה מקסימה ומיוחדת ערכתם -שיהיה להם בהצלחה

ואין שמחה ממני לשמוע שהארגונית משמת אותך נאמנה (וגם את בל....)

הגריטה-hagar am אמר/ה...

איזה יופי!
הג'ירפה כל כך מתוקה!

Adiya אמר/ה...

איזה פוסט צבעוני ונפלא!

ממקו אמר/ה...

איזו הקפה מדליקה!!! כל הכבוד!! דרך אגב, הכרטיס מקסים! אהבתי מאוד.

יעל אמר/ה...

איזה יופי!
הכל!!!
ובל-בל מתוקה כל כך שצריך כנראה להכין גם לה ארגונית חתולית ☺
אהבתי.
יעל.

Rachel רחלי גזית אמר/ה...

אני כידוע לך, פריקית של שולחנות מעוצבים, מאמינה שזה מוסיף המון אווירה. כך שאני קהל מכור, אבל באמת ש השולחן הזה עושה את האווירה, הטון והרושם..
והכרטיס לבר המצווה- מוצלח מאד.

דפנלולה אמר/ה...

איזה יופי שהצלחת לסיים את הג'ירפה למרות הכל! איזה מתוקה בל, עם הארגונית הזו. מזל שהיא לא מנשנשת אותה :-)
אני אישית לא ככ מתחברת לשלוחנות כאלו מעוצבים (למה צריך עציצי חרס?)אבל יצא לכם מקסים.
וגם אחלה כרטיס! עשית את החולצה באוריגמי? או שזו מדבקה קנויה? חמוד מאוד בכל אופן.

אנונימי אמר/ה...

הגרי, הגרי,
איך את עושה את זה כל פעם....
השולחן, מקסים. עיצוב נהדר, הבלונים בתקרה מוסיפים המון שמחה, והעציצונים...עכשיו אני רק אחפש הזדמנות להכין כאלה. איזה מותק!!
הג'ירפה חמודה אבל כמובן....בל, אח איזו נסיכה...מתה ללטף אותה על אמת...
חיבוק
ליאור

אנונימי אמר/ה...

אני מוקסמת מהחתולה שלך - היא מדהימה!!!
אהבתי את ההפקה שעשית ליומולדת - מקסים ומושקע מאוד
והג'ירפה הזו - וואוו מדהימה
SHOULYHZO1

Big Mook Craft אמר/ה...

איזה כחף לראות איך יצא, אני מאשרת שיצא מאד לונדוני, מקסים ומושקע. אהבתי. תודה על הפרגון לי, זה מאד מחמיא לי.....הג'ירפה משגעת כל הכבוד על ההתמדה בקרושה, אני בקרוב מתחילה לסרוג לתאומים שבבטן של מאירה......נשיקות

יעל - קונדסונים אמר/ה...

איזה פוסט נהדר, ואיזה אחות מהממת (:

השולחן מקסים, והעציצים הורסים!!!
הרעיון ללכת על צבעי המלכה - נהדר.

הגירפה מהממת ומאוד מאוד אהבתי את הכרטיס (:

יעל

tamari* אמר/ה...

כמה דברים יפים!
האירוע שהרמת מדליק ממש!
השולחן מיוחד ואני אוהבת את הבלונים שפוזרו שם.
אבל הג'ירפה- אני מאוהבת!

Smadar אמר/ה...

איזה יופי של שולחן ! פשוט מקסים :)
אהבתי את האווירה !
הג'ירפה - מהמממת !!!!!
והכרטיס - מקסים, אני אוהבת את כרטיסי הגברים שלך :)
LoolaB

Meital אמר/ה...

וואו כמה דברים!!
השולחן משגע!!! אהבתי מאוד את הרעיון הלונדוני והצבעים :) העציצים גם מאוד מתוקים! מה עשית עם כולם אח"כ :)
הג'ירפה כל כך מתוקה!!! בטח שבל אהבה אותה :):) התגעגעתי לתמונות שלה...
והכרטיס יפהפה כרגיל :) אני כל הזמן משתמשת בקיפול החולצה הזה לכרטיסים גבריים :)

Magia da Inês אמר/ה...

Olá, amiga!
Passei para uma visitinha.
Venho para admirar o seu trabalho.
Boa semana!
Beijinhos.
Brasil♥♥ °º
♥♥ °º
° ·.