דפים

יום שישי, 3 באוגוסט 2012

הגרלת שטיח סרוג מחוטי טריקו

לפני כמה שבועות סיימתי לסרוג שטיח מחוטי טריקו שעבדתי עליו קרוב לשנה, כל כמה חודשים סרגתי שורה שתיים במפגש זה או אחר עד שבסוף הצלחתי סוף סוף לסיים. 


יום אחרי שסיימתי, פרסם חבר יקר הודעה לכל החברים, בה הוא מספר שקרוב משפחה יקר מאוד צריך לעבור ניתוח בעלות של 200,000$ בחול. 


ישבנו חשבנו איך אפשר לעזור לגייס כספים, ואז נזכרתי במשהו שדנה ישראלי עשתה פעם - הגרלה של רהיט ששיפצה, שכל מי שיתרום - יזכה להכנס להגרלה. 


אז החלטתי לעשות מעשה דומה ולהגריל את השטיח שסרגתי. לעצמי אני תמיד יכולה לסרוג אחד חדש...
היו לי התלבטויות רבות, שכן מי שרוצה לתרום ולעזור לא צריך לעשות את זה עם מניע כל שהו. בסופו של דבר החלטתי "ללכת על זה" כי אני מניחה שמספר התורמים יהיה רב יותר. 
אז איך נעשה את זה ? 
למטה ישנם פרטים כיצד ניתן לתרום. כל תרומה של 40 ש"ח תחשב בתור כניסה אחת להגרלה, כמובן שכמה שיותר תרומות יגדילו את הסיכוי לזכות בשטיח. (תחשבו על זה, 40 שח ויש לכם סיכוי לזכות בשטיח סרוג עבודת יד, לא משתלם ?)


איך זה עובד ? 
1. תורמים סכום כסף כל שהו, מ-40 ש"ח ומעלה.
2. מגיבים פה לפוסט. 
3. שולחים אלי למייל מספר אסמכתא להעברה ואת הסכום. 


מבין התורמים, אני אערוך את ההגרלה ב-1 לספטמבר.

לא חובה, אבל אשמח מאוד אם תשתפו פוסט זה איפה שניתן.


(לא מצאתי הזדמנות לצלם את השטיח ללא הילדים, כל פעם שהנחתי אותו על הרצפה הם ישר באו והתיישבו עליו...)







מצרפת לכאן את ההודעה: 
********************************

חברים וחברות יקרים. אין לי דרך קלה לעשות זאת
אבל פשוט

אני צריך את עזרתכם.

אומרים שהחיים הם כמו גלגל, פעם אתה למעלה ופעם אתה למטה.
עכשיו אני למטה וצריך את עזרתכם לעזור לי להציל את אבא של אשתי, סבא של הבנות שלי, בטו,
איש נדיר בטוב לבו, מי שהיה לי לאבא בעשור האחרון.

כבר כמה שנים שהוא נאבק במחלת כליות נדירה אך לצערנו ללא הצלחה, בשבועות האחרונים מצבו הידרדר והוא זקוק להשתלת כליה בהקדם.
בארץ, ממוצע ההמתנה להשתלת כליה הוא כ 10 שנים,ועקב מצבו, גילו, וסוג דמו אין לו סיכוי ראלי לעבור השתלה בזמן, ולכן אין לנו ברירה אלא לבצע את הניתוח בחו"ל.
עלות ניתוח כזה היא כ 200 אלף דולר.
כיוון שאין ביכולת המשפחה לממן את עלות הניתוח הקמנו קרן תרומות בעמותת "חברים לרפואה",

בבקשה פיתחו את לבכם, קחו דקה ותרמו כל אחד לפי יכולתוכל תרומה תעזור לנו להחזיר לו את חייו ניתן לתרום כמעט בכל דרך אפשרית.

אין מילים להתחיל לתאר את המשבר שמשפחה עוברת במצב הזה.
אז אנא עזרו לי להרחיב את המשפחה ושתפו את המקרה עם מעגלים נוספים של חברים ומשפחה - כדי שנוכל להצליח.



פרטי הקרן:
ע"ש "חברים לרופאה" עבור דויד רבלה בבנק לאומי ------ סניף 856 - אחיעזר  ------ מס ח-ן 30974/14 ניתן לתרום עבורו באמצעותשליחת צ'ק ע"ש "חברים עבור דויד רבלהלכתובת משרדי "חברים לרפואה" ת.ד. 6782 רמת-גן 52167באמצעות העברה / הפקדה ישירה לח-ן (לצורך משלוח קבלה נא לפקסס העתק אישור העברה/הפקדה לפקס 03-5792223)
באמצעות כרטיס אשראי בטלפון: 03-5777666 או ישירות באתר "חברים לרפואהwww.haverim.org.il  בדף קרן ההצלה על שמו. http://www.haverim.org.il/funds/one_fund/335.htm

התרומות מוכרות במס. 

  
ניתן ליצור קשר עם כל אחד מבני המשפחה בטלפון במייל או בפייסבוק http://www.facebook.com/RevaleDavid

אין לי דרך להודות לכם על שיתוף הפעולה, מי ייתן ותמיד תהיו בצד הנותן.



********************************


תודה מראש לכולם, ושיהיה סופ"ש נעים. 
הגר



18 תגובות:

יעל - קונדסונים אמר/ה...

הגר, מהממת אחת (: הלוואי שבטו יזכה לכליה ולהחלמה מהירה. כל הכבוד על היוזמה והניסיון לעזור. והשטיח מהמם! כמובן שהילדים עליו לוקחים את ההצגה, אבל בכל זאת הוא מהמם (:

karindi אמר/ה...

את נהדרת! והשטיח מהמם ומיוחד! כל הכבוד!

אנונימי אמר/ה...

הגרי כל הכבוד לך. ככה דברים גדולים נעשים, בצעדים גדולים וטובים . אמן שיצליחו לגייס את כל הכסף.
יפעת קייטס

rachel gazit אמר/ה...

מקסימה שכמוך <3

תרומתי ושיתוף יוצאים לדרך עכשיו.

Hadarling אמר/ה...

הגרי אופן ההתגייסות שלך נוגע ללב והלוואי שבעזרת התרומות יצליחו להציל חייו של איש יקר....
עם שטיח או בלי (שאגב הוא מההההמם!!!) אי אפשר לסרב לתרומה לדבר כזה ועשית טוב שפרסמת! מפיצה גם לחברים...

חתולי8 אמר/ה...

הגרי,
עזבי שהשטיח מהמם, הילדים שלך מתוקים משו משו!!!
אני אתרום בשמחה לפי הכתובת ואפיץ בין המכותבים שלי במייל. אני לא רוצה להשתתף בהגרלה כי אני בדיוק לקראת סופו של שטיח שאני סורגת בעצמי. (ובטח יקח לי עוד שנה לסיים אותו...).
כל הכבוד לך על התרומה!

looli boo - Ayelet אמר/ה...

תרמתי בשמחה. אין צורך לשתף אותי בהגרלה מקווה להתחיל בקרוב אחד כזה בעצמי...
כל הכבוד לך על היוזמה !!!
רק בריאות

סירוטקין

Meital אמר/ה...

איזו מקסימה את, הגר!!!
עבדת עליו כל כך הרבה וכל כך קשה.. הוא מהמם והילדים האלו טפו טפו משגעים :)

אני בטוחה שזה יעזור המון ויוסיף לתרומות! וגם אם זה יעזור קצת - עשית מצווה גדולה :)

Hatuli אמר/ה...

את מדהימה! הלוואי שיצליחו לאסוף מספיק תרומות!
(תרמתי גם אני, אין צורך לשתף אותי בהגרלה.)

עמיר ישראלי אמר/ה...

מדהים. מדהים . מדהים...
ריגשת את כל המשפחה,
אני בטוח שבזכות עוד אנשים חמים כמוך נצליח להציל את בטו.
אני מאמין שכמו שחייכת אלינו היום העולם יחייך אליך חזרה :)

לי ולך אמר/ה...

איזו יזמה ברוכה - כל הכבוד!

אנונימי אמר/ה...

השטיח הורס, !! זהמגיע גם עם הילדים :) וכל הכבוד על היוזמה הרעיון מעולה!

yael yaniv אמר/ה...

יש לך לב ענק וההירתמות שלך מרגשת ומקסימה ועל כך קודם כל תבורכי!!!!

הפצתי בפייס ובין חברים ושלחתי צ'ק.

כמו אצל דנה, גם פה מבקשת לא להכנס להגרלה <3

מטודי אמר/ה...

מאחלת הרבה בריאות והחלמה מהירה לבטו.שלחתי צ'ק.
תבורכי על מעשייך,
הילה

Unknown אמר/ה...

את באמת מדהימה! גם השטיח מושקע ויפהפה וגם ילדייך מקסימים!
גם אני חברה של המשפחה ומקווה שהתרומות יתחילו לזרום כדי שהאיש הנדיר הזה יזכה לראות את הנינים שלו :)
מיד מפרסמת בפייסבוק...
רוני

אביגיל ישראלי אמר/ה...

הגר, השארת את כולנו ללא מילים ודמעות בעיניים.
פשוט מדהים - השטיח, הילדים והיוזמה. מקווה שבזכותך נצליח להגיע לעוד הרבה אנשים מדהימים כמוך, ונציל את חייו של אבא שלי.
תודה לך על תרומתך.

יעל.קיפודים אמר/ה...

סוף סוף הגעתי להגיד לך גם כאן שאת מקסימה... (ואת השאר כבר כתבתי לך בפרטי!)

אנונימי אמר/ה...

פשוט יוזמה מדהימה!