דפים

יום חמישי, 1 ביולי 2010

יום הולדת ליעל :-)

יעל, הלא היא 'יותר מסתם יעל' חגגה יום הולדת לפני שבועיים, ואתמול, חגגנו לה יום הולדת (חצי בהפתעה, היא ידעה שמתארגן משהו, ניחשה שזה היה אתמול, אבל הופתעה מכמות האנשים והפעילות...). 
כמובן שאי אפשר לבוא ליום הולדת סקראפית עם מתנה "רגילה" אז כמובן הכנתי לה משהו... 
יעל ביקשה ליום הולדת דברים לקישוט המשרד שלה. אז החלטתי להכין לה מסגרת תלת מימדית. 
בהתחלה, היא היתה צבועה כולה בגווני וורוד (מתאים ליעל), אבל אחרי שצבעתי אותה, נסעתי לאילת, חזרתי הביתה בשבת בערב ופשוט הצבעים לא הסתדרו לי (כן, לפעמים גם וורוד לא מסתדר..). 


אז היא נצבעה שנית, בצבעי צהוב - תכלת - כחול. בדרך כלל אני לא מחובבי הצהוב אבל צהוב בננה מתקבל בברכה. 
הציפור נתפרה מלבד, בצבעים תכלת - ורוד, על פי גזרה שמצאתי בבבלוג הזה
את הציפור תליתי על חלק ממתקן לנרות שפעם פרקתי, הוא כמעט נזרק לפח ואז חשבתי לעצמי שאולי יום אחד אני ארצה את החלק הזה. (וכבר כמה פעמים שמעתי את השאלה - "מה תעשי עם זה ? תזרקי את זה!" --מזל שלא הקשבתי...). את המתלה ליפפתי בחוט כותנה שמנת. 


ברקע הדבקתי חלק מהדף המקסים של my little shoebox שאפשר לראות אותו במלואו פה (הוא פשוט מקסים, אני מאוהבת). 
וגם את העננים גזרתי מהדף הזה, והדבקתי בצורה מובלטת : 
בצד השמאלי גזרתי דף אחר (לא זוכרת של מי... יש לו מלא תפוחים מהצד השני שלו... קוסמו ? אוקטובר ? לא זוכרת...), והדבקתי שלוש שכבות של הגזירות כדי לתת תחושת נפח ותנועה : 
בתוך ה"שיח" שיצרתי קיפלתי והדבקתי חוט ברזל ירוק לשניים, והדבקתי פרחים (קנויים) מלבד בקצה.


הוספתי כיתוב ו.. זהו : 
אני חייבת לציין שאני מאוד מרוצה מהתוצאה (ואני לא נוהגת להגיד את זה אבל הפעם אני מרוצה ולא אכפת לי מה יגידו עלי..). 


בנוסף למתנה הכינה כל משתתפת דף אלבום, עם תמונה של יעל. הדף הוא בגודל 20*20 . אני בחרתי לעצמי תמונה משפחתית, הנה הדף שאני הכנתי : 




מאוד נהניתי להכין ועוד יותר נהניתי לתת !! תודה על ארגון ערב מדהים (מיכלי) ולכל המשתתפות :-)
**במהלך הערב הכנו קישוטי פימו בהדרכתה המסורה והסבלנית של דפי, תוצרים... בהמשך... תודה דפי ! 


שיהיה ערב נעים, 
הגר

24 תגובות:

ממקו אמר/ה...

כמה שהתמונה הזו משגעת!!! אני חושבת שזה הדבר הכי יפה ומקורי שעשית עד היום!! זה פשוט מקסים!
תודה על שיתוף הפעולה :))

רינת אמר/ה...

וואו!! איזה מהמם!!
והדף של אוקטובר מהליין של צ'רי היל..

רינת

אנונימי אמר/ה...

אוקיי.. אז ברגע זה ממש
נשמטה לי הלסת מרוב שזה מדהים!
יצא לך כל כך מקורי ויפה
ואהבתי מאד גם את הדף!

tamika14

Unknown אמר/ה...

מהמם!!
יצל לך מדהים.. אחד הדברים שהכי אהבתי!!
ממש את ראויה להיות גאה!

yael yaniv אמר/ה...

לא נמאס לך לשמוע שזה משגע, נכון? וגם אם כן, TOUGH

מתנה מיוחד ומקסימה-שיחקת אותה בגדול

Dafi אמר/ה...

לא יכולתי להפסיק לבחון את העבודה המדהימה הזאת. כל כך הרבה טכניקות ואלמנטים משולבים בהרמוניה מושלמת. masterpiece.

יעל - קונדסונים אמר/ה...

הגר,,
התמונה מ-ה-מ-מ-ת!!! והיא שלי !!! יש !!!! אנ ימסכימה עם מיכלי שזה אחד הדברים הכי יפים שעשית עד היום!
את כל כך רב-גונית. כל כך הרבה תוצרים שונים, בסגנונות שונים, וכולם שובי עין ולב (:

אהבתי את הצבעים (מסכימה שמתאים פה רקע בננה - נראה כמו בז'. נכון, לא הכל חייב להיות וורוד), תחושת הנפח, העננים, הכל! אבל הכי מהממת היא הציפור! את בטוחה שהכנת לבד??? (:

גם הדף מקסים.

תודה על חגיגה נהדרת ומתנות נפלאות. אין כמוכם (:

יעל

מיכלי אמר/ה...

מגיבה גם כאן - זה ממש ממש יפה ומיוחד, יש על מה להסתכל בכל פינה (וגם באמצע :). פשוט מקסים.

hadarling אמר/ה...

הגרי את מלכה!! הדברים שאת מכינה כ"כ יפים! ובכלל המתנה שהכנת ליעל אחד הדברים היפייפיים שראיתי!
הדף שלך מקסים מקסים, צבעוני, נקי, אהבתי!!

אנונימי אמר/ה...

זה ממש מהמם!!!!!!!!!!!
הדפים של my little.... כל כך מהממים שהפרוייקטים האלה של תמונות תלת מימדיות פשוט תפורים עליהם
ושלך יצא מקסים במיוחד עם הציפור והכתוב (הפתוח ) שלה
משהו משהו
וגם העמוד משגע

נילי (נילקי)

Meital אמר/ה...

תקשיבי, הגר, זה פשוט מ-ה-מ-ם!!!!
התמונה עושה לזה עוול - הא כל כך יותר יפה במציאות!!!!
העמוד שעיצבת גם מקסים!!!!

קשת זאבי אמר/ה...

אחת העבודות היפייפיות ביותר שראיתי!

Big Mook Craft אמר/ה...

הגרוש זה פשוט יפהפה התמונה משובחת עד מאד!!!! איזה כיף שאת מוצאת זמן ליצור ולא נחה לרגע ככה אנחנו נהנים!!!!

tamari* אמר/ה...

תקשיבי הגר, זו אחת העבודות המהממות ביותר!

הדס שטרן גולדשטיין אמר/ה...

נו מה? שוב לומר שזה מקסים?
כן! זה מקסים!
(:

Unknown אמר/ה...

המסגרת הזו מדהימה! היא כל כך יפה. הציפור, העומק שיצרת שם, העננים - הכל זה כל כך מושלם! כולי מלאת קנאה - יעל - את זכית ובגדול :)

יעל - המון מזל טוב!! :)

רוני - מילשייק

Adiya אמר/ה...

עבודה יפייפיה!
צבעונית מאוד...ומדויקת!

Magia da Inês אמר/ה...

Olá, amiga!
Que lindo!... amei!
Bom fim de semana!
Beijinhos.
Itabira
Brasil

gallish אמר/ה...

זה מקסים מקסים מקסים!! התמונות יפות אבל לא מתקרבות לדבר האמיתי, שיחקת אותה בגדול!!!
וגם הדף שלך מקסים!

Halit Erez אמר/ה...

כתבתי לך כבר, המסגרת מהממת!! הצבעים מושלמים (צהוב בננה♥ זה טפשי אבל אני אוהבת גווינ צהוב...), הסצינה כל כך מתוקה, העננים הרקע... קסום.
ההערה היחידה שיש לי, היא שהייתי משתמשת לתפרים של הציפור בחוט קרם ולא שחור, זה קצת צורם בעין.

הדף שהכנת מ ו ש ל ם בעיני, מינימלי אבל צבעוני ופשוט יפהפה!

סמדר looaB אמר/ה...

התמונה מדהימה !!! ובמציאות - לא מהעולם הזה ! פשוט יפהיפה ! הצבעים... הרעיון... הביצוע... פשוט מדהים !!!

והדף - מקסים !
חבל שיש יומולדת רק פעם בשנה !

אנונימי אמר/ה...

התעלפתי !!!
הגר זה מדהים! תמיד אני אוהבת את העבודות שלך אבל זו- השיא. גם בחירת הדף, והצבעים והקומפוזיציה !! את ענקית, מוכשרת קטנה שכמוך!!! גם אני רוצה כזה !!!
איזה כייף שניפגשות ביום שישי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ליאור-חתולי8

עינת ספקטור אמר/ה...

הגר,
התמונה מדהימה וקסומה, ממש עושה חשק לגור בתוכה.

פיית מרציפן אמר/ה...

ברור שאתמרוצה.
ואלתתביישי להגיד את זה
זה מקורי, זהשמח בעיניים, זה עשיר וקסום וצבעוני בדיוק במידה הנכונה.
מן ארץ פלאות בזעיר אנפין
קסם של דבר

כייף ליעלי