דפים

יום שישי, 25 בפברואר 2011

סרוגים...

ימים לא קלים עוברים על כוחותינו (פירוט יבוא רק בהמשך, כרגע לא יכולה לפרט יותר..), אבל לפחות הם מאפשרים לי זמן רב לסריגה. תסלחו לי מראש שהתמונות צולמו ב"תנאי שדה" ולא במצב אופטימלי...
אז בימים האחרונים השלמתי צעיף שנתתי אתמול לרוני (מילשייק), את ההדרכה לצעיף לקחתי מכאן . הוא כמובן נסרג בצבעי "רוני" - ורוד וצבעוני (כמו השער של רוני כרגע...).

כמו כן מזמן מזמן אמא שלי ביקשה ש"אסרוג לה משהו חמוד", אז סרגתי לה השבוע דג (כמו המזל שלה). את ההשראה לדג ראיתי בבלוג של ענת המוכשרת (שחגגה השבוע יום הולדת ! מזל טוב !), ההדרכה נלקחה מכאן. גודלו הוא בערך כמו של אבוקדו גדול...

ואחרון חביב הוא פינגווין, שסרגתי לבעלי היקר שסובל אותי יפה בשבוע האחרון (ויסבול אותי עוד הרבה... :-) ). את ההדרכה לפנגווין לקחתי מכאן.


 שיהיה סופ"ש נעים ורק בשורות טובות,
הגר


30 תגובות:

יעל - קונדסונים אמר/ה...

הגר,
הצעיף של רוני מ-ה-מ-ם!!!
גם הסריגה, גם הצבעים. הכל (:
והוא מתאים לה בול, במיוחד עם השיער החדש (:

הדג והפינגווין הורסים.
הגעת בהתמכרות הזאת שלך לשלמות (:

שולחת לך חיבוק גדול, ומתכננת את הביקור הבא (:

יעל

gallish אמר/ה...

כמה יפה הכל!
האמיגורומי שלך הולכים ומשתבחים מאחד לשני, הפינגווין פשוט הורסססס! והצעיף לרוני מהמם!!
חיבוק גדול גדול גדול ובשורות טובות!!!!

יעל אמר/ה...

הגרי,
הצעיף משגע, הדג מקסים, אבל הפינגוין עולה על כולם. הוא מדהים!! נראה שמשתלם לסבול אותך... ☺.
חיבוק גדול והרבה סבלנות, בסוף זה ישתלם.

יעל

אנונימי אמר/ה...

יו איזה דברים מקסימים הכי אהבתי את הפינגוין המתוק.
תסתכלי על הצד החיובי - יש לך שפע זמן לסרוג, אולי תכיני משהו לקטנטנים? כובע? ככה הם אולי יתאזרו בסבלנות ויגדלו יפה יפה בבטן של אמא
מורן
ULA7

יעל יניב אמר/ה...

הפינגויין מהמם!!!!! בתור אחת ששונאת חורף וקור-הוא שבה אותי מיידית.

את עושה קסמים עם המסרגות ואני בטוחה שבעוד.... הזמן הזה יראה לך זניח לעומת כל האושר שמתקרב

הצעיף נראה מושלם לרוני, במיוחד לאור התמונות שהיא מעלה בקלוז אפ על שינויי הפריזורה...

נשיקות וחושבת עליכם המון 3> ואהבתי את העיצוב האופטימי החדש...באמת היה מסוכן במצבך סולם ככה בכמצע הבלוג (-:

הניק זיקוקית תפוס אמר/ה...

הגר! מדהים איך מצאתי את מקום הצילום והרקע המושלם במקום בו את נמציאת :-) שאפו! הסרוגים שלך מקסימים!

adrian -dz אמר/ה...

הגר הבובות שלך נפלאות.
גם אני נדבקתי לאחרונה באמיגורומי. ומאחלת לך החלמה מהירה .

ממקו אמר/ה...

הצעיף מקסים!! כל כך מתאים לרוני, זה מתוק! והדג והפניגווין הורסים!! כל כך מתוקים....ממש אלופה את.

מיכל פלד אמר/ה...

איזה יופי
הצעיף באמת תואם שיער לרוני ונראה מענג במיוחד
וחוץ מזה הכל נראה נהדר
חיבוק גדול ומחזיקה לך אצבעות (את זוכרת שאצלי הן משתחררות השבוע - אז מעבירה אותן בשלמות אלייך)
בשורות טובות - ומהר

Michal Shoval אמר/ה...

איזה יופי של תוצרים!!
מקווה שאת והבטן בקו הבריאות...
בכל מקרה תנצלי כל דקה שיש לך ליצירה :-)

מיכל

Adiya אמר/ה...

מקסים! איזו אליפות!
הסרוגים שלך מעלפים!!

רק בשורות טובות!

אנונימי אמר/ה...

הגרי, הסרוגים שלך פשוט מדהימים!
הצעיף המקסים, הדג חמוד אבל הפינגווין, הוא פשוט מושלם!!! הוא כזה מתוק וחמוד ומקסים שזה פשוט לא יאמן!

יופי של ניצול זמן יקירתי!
נשיקות, מירה

Rachel רחלי גזית אמר/ה...

סרגנית צמרת נהיית לנו (-:
הכל מקסים, הפינגווין במיוחד ואני מאחלת לך ולבעלך שיסבול אותך עוד ה מ ו ן !
חושבת עלייך כל הזמן.
רחלי

יפעת אמר/ה...

כל גן החיות שלך מקסים צבעוני ומשמח. גם הצעיף לרוני
שולחת לך הרבה חיבוקים וחושבת עליך הרבה.
קינשסה

Smadar אמר/ה...

אהובתי !
הצעיף יצא מקסים כ"כ !!!
הדג מתוק ויפיוף (ראיתי בלייב) !
והפינגווין מ-ה-מ-ם... איזה כיף לאוראל :)
איזה מדהים את סורגת !
אוהבת אותך כ"כ !
חושבת עליך המון המון !
loolaB

לימונדה אמר/ה...

יופי של תוצרים

חתולי8 אמר/ה...

הגרי מתוקה!
הרגע קראתי בבלוג של יעל שיש לך שניים שעושים עניינים...אז ניסיתי לחשוב איך אני יוצרת איתך קשר כדי לחבק ולעודד! והרגע המייל סיפר לי שיש פוסט חדש ממך. פתחתי, ראיתי יצירה, תכף ומיד נרגעתי !!
אני מקווה שהכל בסדר ושמהר תחזרי הביתה מהמקום שבו את נמצאת ושיש שם מין מגש לבן ושקעים מאחוריו....
אוהבת אותך ואם את צריכה משהו, רק תצייצי, גדודי חתולים ואני בראשם יבואו לעזור לך!!
הפינגווין משגע, ממש בא לי להגיד לך שאני גם רוצה כזה...אבל הצעיף... שילוב הצבעים המהמם של ורוד וסגול ותכלת ואפור ולא זוכרת מה היה שם...מהמם!! מהמם.
נשיקות יקרה ואל תתבישי לצייץ....
ליאור

קשת זאבי אמר/ה...

הגר- הסרוגים שלך והאמיגורמי מהממים!
איזה יופי של צילומים! מגניב שיש לך שם קיר סגלגל

הגריטה-hagar am אמר/ה...

יו הכל כל כך מתוק!
הדג מושלם והפינגווין- מהמם! עכשיו הוא בטוח ימשיך לסבול אותך :-)

תרגישי טוב

ליאת ורסנו אמר/ה...

הי הגר,

אהבתי את הרקע של הבלוג שלך, שינוי מתוק.
הפינגווין מדליק.

הכל ישתלם בסופו של דבר.
מחזיקה אצבעות ושולחת חיבוק חם.
את מקסימה.

ליאת

Unknown אמר/ה...

הגר מתוקה שלי הכל כל כך מהמם!
תודה על הצעיף, אני מאוהבת בו. קלעת בול בצורה שאי אפשר להאמין. הצבעים מהממים, הצמר נעים כל כך. אני משוויצה בו בטירוף. תודה תודה תודה!!
כמה מדהימה שאת, גם הכרטיס שהכנת לי, ממש נוצר בשבילי
תודה על הכל!!
הפינגווין והדג מקסימים, מדהים מה שזמן יכול לעשות :)

שוב המון המון תודה!

יעל.קיפודים אמר/ה...

הצעיף מקסים ומאוד רוני, הדג יפהפה.... א-ב-ל אצלי הפינגוין לוקח את כולם - הוא פשוט אדיר!
ומקווה שהימים הלא קלים יסתיימו כשהם צריכים להסתיים (במקרה הזה אני לא אומר במהרה...), ועל הצד הטוב ביותר!
הרבה חיבוקים מקסימה שכמוך, לפחות את מוציאה מהימים האלו יצירות מקסימות!

צרויה אמר/ה...

יפתי, את אלופה!
כמה כשרון, כמה יופי,
כמה כוחות...!

אני שולחת לך חיבוקים חמים
והרבה אהבה מירושלים!

נילי אמר/ה...

הפינגווין הרס אותי לגמרי
שיהיה רק טוב

giraffe אמר/ה...

הסרוגים שלך פשוט מושלמים !!!
הדג והפינגווין פשוט מקסימים
והצעיף של רוני הורס
חושבת עליך ושולחת לך חיבוק גדול

שרון רותם אמר/ה...

איזו אלופה את! מצליחה להוציא תחת ידייך כאלה יצירות מדהימות אפילו עכשיו.
הסרוגים יפיפיים כולם אבל אין ספק שהפינגוין לוקח בגדול.
כל יום שעובר הוא רווח.
ממשיכה להחזיק אצבעות וחושבת עליך הרבה.

רינת החדשה אמר/ה...

הגר זה מקסים!!
ולא יצא לי להגיב גם על הפוסט הקודם שמאוד מאוד אהבתי את התוצרים...
מקווה שהכל יהיה בסדר ומחזיקה לך אצבעות!!
תחשבי חיובי!

Meital אמר/ה...

וואו כמה יצירות! אהבתי כל אחת מהן!
הצעיף ממש מיוחד - ורוני מתה עליו!! באמת בצבעים של השיער שלה... חחח..

הפינגווין והדג כל כך מיוחדים! את סורגת מדהים והתקדמת כל כך הרבה!

זה חשוב גם לדעת לנצל זמנים כאלו לטובה :)

מימס mimms אמר/ה...

איזה יצירות סרוגות ומקסימות!
נראה לי שאת הופכת למקצוענית בתחום ! :o))
נשיקות

אנונימי אמר/ה...

את תפסת תאוצת סריגה והתוצרים פשוט יפיפיים
אהבתי מאוד
שולי
SHOULYHZO1