דפים

יום חמישי, 17 בפברואר 2011

לשירה המתוקה ועוד כרטיסים...

שבוע שעבר הכנתי מסגרת לחדר לאחיינית מתוקה שעוד לא בת חצי שנה. צבעתי מסגרת בלבן, קישטתי.. והנה התוצאות לשיפוטכם.. : 
יש פה : דף רקע מנוקד וורוד, דמות גזורה מהדפים של ג'ק וג'יל, פרפרים מפונצ'צ'ים במספר שכבות, השם "שירה" כתוב באותיות בצבע חום, תוצרת הארץ של דפי ורחלי. על המסגרת עצמה הדבקתי אותיות שכתבתי לבד על קארדסטוק לבן עם מאטינג חום, סרט קרושה ופרח. 
הנה תקריבים : 


כשסיימתי, על השולחן היו לא מעט שאריות של דפים (והרבה בלאגן...), אז על הדרך הכנתי כרטיס מהשאריות : 
ואם כבר בכרטיסים עסקינן, הכנתי עוד מספר כרטיסים עם הקיט של צרוייה - אהבה כתומה : 

כבר עכשיו מחכים לי על השולחן שני קיטים חדשים מבית היוצר שלה... "אביב נצחי", "חלומות שמורים", וגם חותמת לפורים ! איזה כיף להתחיל את הסופ"ש עם דפים חדשים כאלה יפים... 

ועוד שני כרטיסים אם אני כבר בשוונג... השתתפתי שבוע שעבר בערב יצירת כרטיסים אצל סמדר, אלופת הכרטיסים (באמת). יצאתי עם שני כרטיסים חדשים והרבה רצון ומוטיבציה להכין עוד ועוד... (וכמה קלוריות מיותרות גם כן...) 

אין ספק שאני בשוונג של כרטיסים... נראה לי סופ"ש הקרוב יהיה סטוק נוסף לאוסף. 

שיהיה סופ"ש נעים ורק בריאות. 
הגר

26 תגובות:

Unknown אמר/ה...

איזה יופי! הכל!
אהבתי את המסגרת - עדין ומושלם!
והכרטיסים - הורסים! נקיים ויפים, בדיוק כמו שאני אוהבת!

הגריטה-hagar am אמר/ה...

המסגרת מתוקה
ואיזה יופי של כרטיסים!
איזה כיף לך שאת בשוונג
אצלי יש מחסור חמור בכרטיסים :-(

tamari* אמר/ה...

התמונה פשוטה יצאה מדליק! מתנה מעולה לילדה קטנה,
וכל הכרטיסים הורסים!:)

יעל אמר/ה...

הגר,
זה מדהים!! הכל! הצבעים, העדינות והיופי של העבודות, פשוט אין מילים. נהניתי.
אגב, עברתי לרידר, אז אל תעלבי מביטול, טוב?

יעל

דפנלולה אמר/ה...

איזה כרטיסים נקיים, עדינים ו-מקסימים. ואיזה כמות!
אהבתי במיוחד את העדינות בכרטיס עם הלבבות אומים - לבנים.

gallish אמר/ה...

המסגרת מתוקה מתוקה והכרטיסים נהדרים! אני גם צריכה לחדש את הסטוק :-)

Meital אמר/ה...

התמונה מהממת!!! איך אני אוהבת שהכרטיס מתאים למתנה (או שזה בכלל כרטיס למשהו אחר? חח).
גם כל שאר הכרטיסים יפהפיים אחד אחד!! כל הכבוד שאת מספיקה להכין לך מלאי כרטיסים.. מאוד אהבתי את הנקיון והעדינות שלהם :)

Adiya אמר/ה...

המסגרת מקסימה!
יופי של סטוק כרטיסים :-)

Smadar אמר/ה...

המסגרת מ-ד-ה-י-מ-ה ! פשוט מושלמת... אין לי מילים !

והכרטיסים החדשים מהקיט של צרויה יפהיפיים ! במיוחד אהבתי את התכלת והירוק :)
LoolaB

נילי אמר/ה...

כרטיסים נהדרים והתמונה משגעת
:-)

giraffe אמר/ה...

המסגרת והכרטיסים מקסימים
כל כך אוהבת את העדינות והניקיון שלהם

Big Mook Craft אמר/ה...

הכל מטריף!!!! אהבתי במיוחד את הכרטיס הורוד האחרון, השילוב של ורוד וחום והניקיון שלו פשוט שבה את ליבי. מקסים!

yael yaniv אמר/ה...

התמונה לשירה פשוט מקסימה וההספק שלך מדהים-אהבתי את כרטיס הלבבות הכי הכי!

תרגישי טוב מותק-שלחתי לך סמס (-:

אנונימי אמר/ה...

התמונה לשירה מקסימה ביותר! והשימוש בשאריות חכם ויפה :)

ואיזה כיף לך ערב אצל סמדר... גם אני רוצה :-P
נשיקות, מירה

יעל.קיפודים אמר/ה...

איזו תמונה מתוקה יצרת לשירה! תנצלי כל הזדמנות לשחק בוורודים ;-)... כרטיסייך מקסימים, ותתחדשי על עיצוב הבלוג! (ואני עוד שוברת את הראש אבל יש רעיון לפחות...)

Daniella אמר/ה...

יפיפה!!

smiley אמר/ה...

איזו מסגרת עדינה ומשגעת!!!!
הכרטיסים מקסימים וגם אני הוספתי עוד כמה גרמים במפגש של סמדר!

מיקוש אמר/ה...

המסגרת מהממת לגמרי!
הכרטיסים חמודים אחד אחד
והעיצוב החדש שלך של הבלוג שוססס!

מיכלי אמר/ה...

המסגרת יפיפיה, ממש.
ולמרות שכל הכרטיסים יפים, הכרטיס עם הלבבות פשוט מהמם :)

חתולי8 אמר/ה...

הגרי, מה יהיה, כל עבודה שלך מעמיקה את הצבע הירוק שלי...אין לי יותר מילים. הכל מושלם וזהו. אני מתה על הדברים שאת יוצרת... (אפילו שהם בירוק או כתום...)אולי פעם אזכה לקבל ממך כרטיס... היומולדת שלי רחוק מאד....אולי אמציא לי תאריך אחר...אה אני יודעת..חצילדת. בדיוק עכשיו בפברואר..טוב נו אני סתם מתחנפת...מאוהבת...
חיבוקים
ליאור
תראי, סוף סוף רואים את השם שלי גם למעלה....

קשת זאבי אמר/ה...

הגר- המסרת שבתה את ליבי! את מצליחה להוציא את המיטב שבך בכל סיטואציה!

קשת זאבי אמר/ה...

הגר- המסרת שבתה את ליבי! את מצליחה להוציא את המיטב שבך בכל סיטואציה!

אנונימי אמר/ה...

איזה שוונג שווה ביותר!!!
אהבתי מאודדד את המסגרת - היא מושלמת עד דמעות!!!דודה לתפארת שכמותך, בכלל כל שלל הכרטיסים שהצגת כאן יפים כל אחד ואחד בפני עצמו.
שיהיה שבוע מצויין ומוצלח
שולי
SHOULYHZO1

יעל - קונדסונים אמר/ה...

Vגר,
התמונה מושלמת, והכרטיסים מקסימים. הכי אהבתי את כרטיס השאריות. נהדר (:

יעל

יעל - קונדסונים אמר/ה...

Vגר,
התמונה מושלמת, והכרטיסים מקסימים. הכי אהבתי את כרטיס השאריות. נהדר (:

יעל

אנונימי אמר/ה...

המסגרת מקסימה , הכרטיסים מדהימים והכל פשוט מקסים !

אהבתי מאוד מאוד את הליין של העיצבים החדשים !
scrapy girl