דפים

יום שני, 7 בדצמבר 2009

משהו לילדים...

אורי מהמשרד ביקש שאכין לו שלוש תמונות לחדר הילדים (דנה ותומר) - שאוהבים רכבים וחיות (כל אחד בתחומו הוא). ולהלן התוצאות , והפעם ללא מלל נוסף כי אני רוצה ללכת לישון.. :

בקצרה : שלוש תמונות, מסגרות כחולות של איקאה, דף גלי בצבעים שונים לכולן בתור רקע,מעליו  דף מדוגם, עליהם הדבקתי בהבלטה ציורים שהדפסתי מהמחשב וצבעתי.



ומבט מהצד :




ואת זו אני אוהבת במיוחד :





והנה כל השלישיה יחד רגע לפני שאני נפרדת מהן והן עוברות לביתן החדש :


ואי אפשר לסיים ללא הנצחת הליווי המסור של החתולה בל (בל-בל) הנאמנה שליקקה והריחה כל דף בערימה ולבסוף התעייפה ונשכבה :


תודה שביקרתם ולילה טוב :-)

הגר


09/12/10
...ולבקשת הקוראים...(ותודה על התגובות החמות והמפרגנות..) הנה התמונות בהן השתמשתי :










12 תגובות:

Einat's Art World אמר/ה...

התמונות מקסימות לחדר ילדים
והחתולה יפייפיה. אצלי החתולה ממש "גרה" על שולחן העבודה שלי ומארחת לי חברה בשעות היצירה.

wintam אמר/ה...

התמונות מקסימות! בעיקר הספינה - זה נראה כמו פייפר פיסינג! משגע!

מיכל אמר/ה...

מושלם!!! אהבתי מאוד.

יעל אמר/ה...

הגר, זה מ-ה-מ-ם!!!!
רעיון פשוט ומקסים, וביצוע מושלם!!!

יעל.

קשת אוהבת אמר/ה...

הגר, זה פשוט מהמם! במיוחד הספינה!!! עידו ישתגע אם תהיה לו תמונה כזו לחדר (מטורף על פיראטים). נתת לי רעיון למתנת יום הולדת עבורו ;-)

Meital אמר/ה...

מקסים מקסים מקסים!!!!!!!!
אני חייבת לעשות כזה ב-ד-י-ו-ק!!!! חחח :):):)

אנונימי אמר/ה...

הגר יקרה
עשית עבודה פשוט מדהימה!
זה כל כך יפה וצבעוני ומתאים לילדים
והחתולה שלך מדהימה :)
שיהיה לך המשך יום מקסים ויצירתי ♥

tamika14

Big Mook Craft אמר/ה...

מקסים מקסים. מאד אהבתי הכל מדוייק מושקע ומטריף. אהבתי מאד!!!! זהר

rinat אמר/ה...

רעיון מקורי,ביצוע מושלם.

הגר עופרי אמר/ה...

לכל הבנות המגיבות - תודה על התגובות החמות. זה מחמם את הלב שהבלוג מתמלא בתגובות ואני יודעת שיש אי שם קוראים וצופים בבלוג. איזה כיף :-).

תודה רבה ... !

Unknown אמר/ה...

מקסים! כבר הגבתי במקומות אחרים אבל אני יודעת כמה נחמד לשמוע שוב ושוב -איזה יופי!! באמת רעיון חמוד. הצבעים, התמונות המסגרות פשוט משגע!

אנונימי אמר/ה...

היי הגר
אז מה אם זה פוסט ישן? אני חורשת על הבלוג שלך ומאוהבת בו !! הוא כ"כ יפה. כ"כ הטעם שלי- נקי, לא עמוס, שילובי צבעים מקסימים, תחרה. וכמובן- בל!! איך, לכל הרוחות, המתוקים האלה יודעים בדיוק איזה קטע בדף את צריכה, או איזה קטע בעיתון את קוראת ומתישבים בדיוק עליו?!!
ויש לי שאלה- איך צבעת את הציורים? באיזה צבעים או טכניקה? זה נראה ממש כאילו הם נולדו צבועים...
ליאור-חתולי8