דפים

יום שלישי, 7 בספטמבר 2010

איחולים לראש השנה - לא לעצמי...

לקראת ראש השנה הבא עלינו לטובה התארגנה בקומונת "צומת צבעים" החלפת איחולים - כל אחת מבקשת לעצמה 3 איחולים שהיא היתה מאחלת לעצמה לשנה החדשה, ועלי בתור בת הזוג של הבחורה להכין החלפה ברוח האיחולים שלה.

אני הגרלתי לעצמי את זיקוקית, הלא היא ענת, המוכשרת ברמות שלא ניתן לתאר. ענת משתפת באופן קבוע את כולן ביצירות המדהימות שלה בבלוג הקסים שלה, ומעלה לא מעט הדרכות מושקעות ונהדרות !

אני יודעת שזה נשמע כמו תקליט שבור (דיסק און קי שבור??), אבל כשקיבלתי את ה"מוחלפת" שלי כמובן נלחצתי כי מבחינתי ענת היא הטופ של הטופ בעולם שלנו (כניסה אחת לבלוג שלה וכבר תחשבו כמוני...).

החלטתי להכין לענת שלושה קנבסים ברוח האיחולים שלה לעצמה : בריאות, צמיחה, אושר. (הרעיון הראשון שבא לי לראש, שלא יצא לפועל,  ב"צמיחה" היה לנסות ולהוציא ספר מודפס עם כל ההדרכות שלה - בתוכה שהוא היה נחטף !! ענת - נקודה למחשבה....).

***אני כבר מראש מתנצלת על איכות התמונות שצולמו בלית ברירה בחושך, הצבעים של הקנבסים הם באמת שמנת, חום, תכלת, ולא כפי שנראה בחלק מהצילומים (ירוק ? שחור ? צהוב חרדל ?? לא ממש...).

עבור בריאות :

צבעתי חמסה מעץ בחום-תכלת, עליה הדבקתי חמסה קטנה (מובלטת) בצבע חום ועליה החתמתי בשילוב אמבוסינג לבן את הרקע הפרחוני. הכיתוב - מעץ.

עבור צמיחה :
כל הפרחים פונצ'צ'ו (יש כזה פועל?) בשני פאנצ'ים חדשים שרכשתי לאחרונה - שני גדלים של פרחים, הפרחים כולם מנייר, הפרפרים מעץ צבועים אקריליק תכלת.

עבור אושר :
הדפסתי תמונה של הילדים של ענת שמצאתי בבלוג שלה (תאומים מתוקים שהיום כבר הרבה יותר גדולים...). התמונה הודפסה בגווני ספיה (חום-לבן), הודבקה למסגרת צבועה מעץ, הודבקה על נייר תווים, והכל הודבק על הקנבס.

מאוד נהניתי להכין את ההחלפה (התחלתי להנות כשהיה לי רעיון, לפני זה קצת פחות
:-) ).

מאחלת לכולן (כולם) את כל מה שענת איחלה לעצמה - אושר, בריאות, צמיחה, ושתהיה לכולן(ם) שנה מתוקה ומלאת שמחות !!!

הגר

19 תגובות:

יעל - קונדסונים אמר/ה...

הגר,
עוד החלפה מ-ק-ס-י-מ-ה!!!!
הכי אהבתי את "אושר", אבל "צמיחה" מאוד צפוף אחריו (:

הכל פשוט מקסים, מיוחד, ומקורי (:

מאוד אהבתי.

יעל

לימונדה אמר/ה...

הקנבסים מתוקים.. ובאמת דילמה להכין דברים לענת-זיקוקית...

ממקו אמר/ה...

יצא לך מקסים, אני מאוד אוהבת שה נקי ועדין ולא עמוס, הקנווס השני של הפרפרים והפרחים מקסים בעניי. שיחקת אותה!

tamari* אמר/ה...

כל כך מקסים! יצא נקי ועדין ונפלא!
שנה טובה!

yael yaniv אמר/ה...

הגרי-התמונות מקסימות -במיוחד אהבתי את האחרונה עם הקטוטים המתוקים של ענת (דווקא בגלל שכבר גדלו התמונה הזו שהוצא כ"כ עושה טוב על הלב...

שתהיה לכם שנה נפלאה מלאה באושר ואהבה, יצירה והשראה ושתמיד תהיי חייכנית ומקסימה כמו שאת היום
נשיקות
יעל

אנונימי אמר/ה...

החלפה נפלאה!
מאחלת לך שתהיה שנה פוריה ויצירתית
והתגשמות כל חלום

tamika14

יעל אמר/ה...

מקסים!!! הקנווסים מעוצבים לתפארת, יפים, עדינים ומביעים את המשאלות בדרך הראויה ביותר.
אהבתי.

loolaB - סמדר אמר/ה...

מקסים...מקסים...מקסים...
גם אני אהבתי במיוחד את האחרונה... וגם את זו עם הפרחים...
אני מתה לראות אותם בצבעים אמיתיים...אולי תבקשי מזיקוקית לצלם?
רק משבתבחת ומשתבחת כל הזמן...
שנה טובה ומאושרת !!!

Liat Varsano אמר/ה...

מקסים ומתוק.
אהבתי את החמסה הפוכה על החמסה הגדולה.

יעל.קיפודים אמר/ה...

פתרת את הדילמה על הדרך הטובה ביותר, החלפה מקסימה - והאושר קורן מתוך הקנווס.
שתהיה לך שנה נהדרת, בריאות הצלחה ואושר מתאימים לכל אחד, בתוספת התגשמות כל החלומות!

יעל.קיפודים אמר/ה...

והפרצוף החדש של הבלוג - מקסים!

Adiya אמר/ה...

החלפה מטריפה! אוהבת את הרעיון!! משגע!

rinat אמר/ה...

אין מילים,מה נשאר להגיד? מילה אחת:מהמם!

shirokoco אמר/ה...

מקסים כל כך

אנונימי אמר/ה...

הגר!קודם כל ולפני הכל, אני נורא שמחה שסוף סוף ניפגשנו ועכשיו אני יודעת מי זו האמא המוכשרת של בל המתוקה. (זה גם נכון הפוך? לפחות חלק מהתשובה ברור לי...)
כרגיל אין לי מילים. איך שאני אוהבת את העבודות שלך. הנקיות, המדוייקות. אני לא ממש מחדשת לך, אני יודעת.
רעיון נפלא וביצוע-עוד יותר! והכי אהבתי את הקנבס עם התאומים (יותר נכון הקטוטים..)
שנה טובה ויצירתית !!
ליאור-חתולי8

Big Mook Craft אמר/ה...

הגר היקרה, הקנבסים האלו פשוט הורסים, אין אין מילים.....הצלחת להתמודד עם החשש מהכנה לענת הזיקוקית (שאני מאד מבינה אותו) ובגבורה והצלחה יצירתית ומדהימה ביצעת את המשימה. מאחלת לך שכך תמשיך השנה. זהר

Meital אמר/ה...

הקנווסים יפהפיים! אני מאוד אוהבת את הנקיון והעדינות שלהם ואת הצבעים! אין לך מה לחשוש - את מאוד יצירתית!!!
שנה טובה :)

מיקוש אמר/ה...

הקנווסים משגעים
אני בטוחה שענת אהבה
שיחקת אותה!
שנה טובה ומאושרת

gallish אמר/ה...

החלפה מקסימה ומרגשת!!!
הקנווסים מקסימים, וגם אני הכי אהבתי את זה עם תמונת הקטנטנים :-)
שנה טובה יקירתי!