דפים

יום שבת, 22 בינואר 2011

הכל נשאר במשפחה - חלק 1

בשבועות האחרונים אני עובדת על כל מיני אירועים משפחתיים : העליתי בקומונת "צומת צבעים" החלפת משפחה אותה כמעט סיימתי היום, אבל אני עוד לא מפרסמת כי עוד לא הגיעה לייעדה, במקביל אחי עוזב ללונדון יחד עם בת זוגתו, והכנתי להם מיני אלבום עם תמונות משפחתיות, מיני אלבום שעומד כמו לוח שנה שולחני, כדי שיוכלו להניח ולהזכר בנו מדי פעם... :-)

את המעמד הכנתי לבד, מקרטון עבה אותו חתכתי ל-3 חתיכות והדבקתי בצורת משולש. כדי לשמור על אחדות בעיצוב, כל דף מורכב מקארדסטוק לבן, עליו הבקתי קארדסטוק שחור, ואז עיצבתי כל תמונה בנפרד.
לפני התמונות, תודה מיוחדת לזהר, שציידה אותי במפות של לונדון, מפות של הטיוב, גלויות ועוד, שעזרו לי מ-א-ו-ד בעיצוב האלבום !! תודה ונשיקות :-)

והנה המיני אלבום :
עמוד ראשון : הדף ברקע הוא של מפת תיירות של לונדון.
(תודה סמדר על ערב יצירה כיפי בו הכנתי את הדף הזה...)
וככה הוא נראה מהצד :
עמוד שני :
גם פה הציור ברקע לקוח מתוך מפת תיירים אחרת, העננים מדף מדוגם, מודבקים בצורה מובלטת.
עמוד שלישי :
המצלמה היא חותמת שצבעתי בצבעי אקוורל, והדבקתי בצורה מובלטת. הכיתוב של מדבקות מתגרדות :
עמוד רביעי:
הלב הימני חתוך מלבד, הדבקתי על קארדסטוק לבן. הלבבות משמאל מעץ דק.
עמוד חמישי: המפה ברקע היא של הטיוב (הסאב-ווי של לונדון..). הבתים חתוכים מדף מדוגם, מודבקים מובלט :
עמוד שישי:
החץ והלב הם מלבד, מודבקים לקארדסטוק לבן.
עמוד שביעי : גזרתי את הציפורים מתוך שאריות מדף הרקע, והדבקתי בצורה מובלטת.
ועמוד שמיני ואחרון:
היה מיני כיפי להכנה, ועוד יותר כיף לתת :-)

שבוע נעים,

26 תגובות:

יעל - קונדסונים אמר/ה...

הגר,
את מפציצה כהרגלך (:
הרעיון להשתמש במפת לונדון כר4קע - מקורי ומיוחד מאוד.

האלבום משגע.
המעמד שלו נהדר, והדפים מהממים.
יש פה כמה עמודים שממש גרמו לי לחזור אליהום עוד פעם (:

בטוחה שאהבו (:

יעל

דפנלולה אמר/ה...

איזה אלבום יפה, ומזכרת נהדרת בשבילם.
מגניב שהכנת אותו עומד, ככה אי אפשר "לתקוע" אותו על המדף, סגור, והלהתעלם :-)

מניירות אמר/ה...

מתנה פשוט יפה.
אוהבת מאוד את הסגנון שלך!
קרן

הגריטה-hagar am אמר/ה...

מקסים מקסים!
יופי של מתנה ומזכרת :-)

ממקו אמר/ה...

אהבתי מאוד!!! יצא מקסים, המפה משגעת, ממש יפה!!!
בטוח התקבל באהבה!

yael yaniv אמר/ה...

הגרי-זה פשוט מושלם כמתנה
שימושי , צבעוני וכ"כ מדוגם להפליא-אהבתי!!!
שיההי להם המון בהצלחה

אנונימי אמר/ה...

מה?? איך הוא עוזב כשעומדים להגיע לו שני אחיינים (חמסה חמסה), אני לא היתי מסוגלת, הביקור שלהם בטח יהיה בקרוב, ומה שבטוח שהם יקבלו מיני עם כול התמונות שהם מפספסים כאן.

יצא לך משגע, אהבתי מאוד את השימוש במפות אמיתיות כרקע
מורן
ULA7

יעל אמר/ה...

הכל כל כך מקסים - הרעיון, הביצוע - בקיצור מתנה משגעת שלא כל אחד זוכה לה.
אהבתי מאוד.
יעל.

צרויה אמר/ה...

איזה יופי!
עבודה נקיה, עדינה ויפה!
איזה כיף לראות... :)

Adiya אמר/ה...

מיני משגע!!
מזכרת נהדרת!!

פיצ'ולה אמר/ה...

מתנה מקסימה וכל כך מרגשת...

נילי אמר/ה...

אלבומון משגע ביופיו
אהבתי מאוד

אנונימי אמר/ה...

I'm sure your brother is so happy with the album!

it's such a wonderful gift!

Mira

אורלי כתב אמר/ה...

אהבתי מאוד!
רעיון יפה ומרגש, מזכרת נפלאה!
וגם הביצוע - מוקפד ומקסים!
ברשותך - אני אאמץ אותו לקראת חזרה לעבודה של חברה טובה שילדה בפעם הראשונה. נראה לי שלהכין לה מתנה שכזו למשרד, עם תמונות של התינוקת - יהיה יישום יפה של הרעיון שלך.
כה לחי!!!
ומתי כבר נפגשים? עד שכבר הייתי בערב יצירה אצל דפי - מי לא הופיעה??? ולמי חיכיתי וציפיתי??
נשבוקים, ושההריון יעבור בקלות!

הניק זיקוקית תפוס אמר/ה...

האלבום נהדר! במיוחד אהבתי את דף say cheese הוא מושלםםםםם!

Smadar אמר/ה...

יקירתי,
האלבום יצא מ-ה-מ-ם !!!
איזה כיף היה לראות איך הוא מתחיל ומתהווה...
הוא יצא לך פשוט יפהיפה !
ממש אהבתי!
כיך לאחיך!!!
LoolaB

Rachel רחלי גזית אמר/ה...

רמות ההשקעה שלך לא מפסיקות להדהים אותי.
אני לא חושבת שניתן היה לתת להם מתנה יותר יפה, מושלמת ומרגשת מזו.
נשיקות.

maya אמר/ה...

אני מסתכנת בלהשמע נדושה, אבל אין קץ לכישרון שלך!!
אני מתה על הסגנון שלך וכל דבר שאת עושה ממלא השראה

Big Mook Craft אמר/ה...

איזה כיף שהייתי קצת קצת שותפה מאחורי הקלעים ליצירה המופלאה הזאת......המיני יצא מקסים, מתנה מצויינת, מקוה שגם שאר המסיבה הלכה טוב ומעוצב כמו שרצית. אני בטוחה שקשה לו העזיבה עם התאומים שבדרך.....אני הרי מזדהה עם הענין....ובבקשה תני לו את הפרטים שלי אם הוא צריך עזרה בהשתלבות. נשיקות.

יעל.קיפודים אמר/ה...

מיני משגע, המעמד השולחני נהדר - גם כרעיון וגם הביצוע. מתנה ייחודית ומרגשת, ותסתכלי על הצד הטוב - יש לך בית חם לביקורים בלונדון + בייביסיטר לתאומים :-)!

hadarling אמר/ה...

יוווו איזה כיף להם! לונדון!!!!
האלבום ממממממממממממדהים!! מתה על הסגנון שלך, כ"כ יפה! וגם הפורמט מיוחד וכל התמונות מקסימות ומתוקות, אהבתי מאד!

מימס mimms אמר/ה...

הגר איזה רעיון נהד רלמיני אלבום
צבעוני ושמח, בטוחה שידפדף בו רבות :o))
והביצוע מושלם !

tamari* אמר/ה...

וואו איזה מיני אלבום מטורף!
מהמם, נקי ומושקע!

mekoopelet אמר/ה...

יצא מטריף ביותר, איזה יופי השימוש במפות הטיוב, מקסים.

Dafi אמר/ה...

האלבום הזה מטריף!!! הצמה שלך בתמונה אמיתית?(:

אנונימי אמר/ה...

הגרי אין עלייך!! כ"כ יפה!! בעצם מה חדש? כרגיל....
ליאור