דפים

יום שישי, 11 בפברואר 2011

משפחת צבים... (או : הכל נשאר במשפחה 4)

אני יודעת שסיימתי את טרילוגיית "הכל נשאר במשפחה"... אבל.. יש עוד משפחה על הפרק.
הפעם סרגתי משפחה.. משפחת צבים. עם אמא צבה, שתי ביצים, וביצה אחת שכבר בקע ממנה בייבי צב. אני מניחה שזו משפחה מודרנית כי לא סרגתי אבא צב... (לא מטעמים ליברליים, פשוט לא היה לי כוח).

את המשפחה סרגתי לפי הדרכה מהספר הזה, שקניתי לאחרונה מתמרי (תודה תמרי!).

אז ללא מילים נוספות, קבלו אותם :
אמא צבה :
היא די גדולה... השריון שלה הוא בערך בגודל של מלון קטן...
וכל המשפחה שלה.. עדיין בבטן : (מזכיר לכם מישהי??)
והנה הם מחוץ לבטן :
בייבי צב בוקע מהביצה :
והוא הולך לבד... :
ושאר המשפחה שעדיין לא בקעה :
כל המשפחה עוברת לביתה החם היום בערב לאחיין שביקש אותה לעצמו...

שיהיה סופ"ש נעים וחמים...

21 תגובות:

Smadar אמר/ה...

איזה מהממים הם ! הביצים, פשוט מהממות, בייחוד זו שבוקע ממנה צב...
מתוקים בטירוף !!!

Unknown אמר/ה...

איזה מתיקות!!
מקסים!

Adiya אמר/ה...

יו! זה מדהים!! את אלופת האמיגורומי!!

יעל - קונדסונים אמר/ה...

הגר, זה מהמם!!!
לא מספיק שהכנת צב (מושלם) עוד היית צריכה להכין לו משפחה שלמה בבטן? כמה השקעה ועבודה! וואהו!

אהבתי.
יעל

Little Wheel אמר/ה...

אין לי מילים!! פשוט מהמם ומתוק ביותר :)

הגריטה-hagar am אמר/ה...

וואו כמה מתיקות בפוסט אחד!
מקסימים לגמרי!

ממקו אמר/ה...

זה מקסים!!! מה חמודי.....ישד לו ביצה על הגב...אוי...מתוק!

אנונימי אמר/ה...

כמה שהם מתוקים... במיוחד הקטנצ'יק..
והאבא, לא במילואים?!? LOL :)

ואת, מתי אצלך הצפי לבקיעה?

נשיקות, מירה

yael yaniv אמר/ה...

הגיר-זה פשוט עוצר נשימה!!!
משפחה מקסימה (גם אלו שעדיין לא בקעו....)
מדהים מה שאת יוצרת מהאמיגורמי (-:

קשת זאבי אמר/ה...

אלופה!!!

יעל אמר/ה...

מ-ה-מ-ם!!
כל מילה נוספת מיותרת.

יעל

יפעת אמר/ה...

זה כל כך חמוד. פשוט מעלה חיוך ענק.

חגית אמר/ה...

מתוק, מתוק, מתוקקק!!!

giraffe אמר/ה...

ואוו אין מילים
מקסים מקסים וכל כך מתוק

Meital אמר/ה...

וואו הם כל כך מתוקים!!!!!! הגר, את כבר ממש סורגת מדהים - מקצועי לחלוטין :)
ממש אהבתי את המשפחה הזו.. הצבה בהחלט מזכירה מישהי :):) חחח...

אנונימי אמר/ה...

איזה מותק!!!!
ובהחלט את!! אולי תסרגי כזה גם לך? עם צב אבא ורק שתי ביצים בבטן? זה מתוק כל כך....
וגם את!
ליאור

מי ה מנור אמר/ה...

איזה מתוק!!!
בא לי גם כזה!
אני בטוחה שהאחיין השתולל משמחה בעקבות המתנה המקסימה, כול הכבוד על ההשקעה!
מיה

דפנלולה אמר/ה...

יו, זה מקסים ומתוק כל כך! איך שהוא בוקע מהביצה. מתוק מתוק! איך נפרדים מזה ??

יעל.קיפודים אמר/ה...

אין דברים כאלה! זה לגמרי מהמם, מתוק, מקסים, מושלם, משגע וכל סופרלטיב אפשרי, שלא לדבר על כמות העבודה שמושקעת בו - נפלא ואין לי מילים (מעבר לאלה שהצלחתי למצוא בעודי מגרדת את הלסת שלי מהרצפה)!

עינת ספקטור אמר/ה...

מדהים שאין מילים.

מימס mimms אמר/ה...

אין ספק שההריון משפיע עליך ! :o))
משפחה מתוקה ומודרנית
ועדיין הכל על (מתחת)הגב של האמא ! :o))