דפים

יום שלישי, 14 בדצמבר 2010

מה, גם לי יש סטייל... ?

למי שקורא פה ולא חי את עולם הבלוגים באופן יום יומי - בימים האחרונים רץ לו "וירוס" ברחבי הרשת - כל בלוגרית בוחרת 8 בלוגים שהיא אוהבת, ובנוסף מפרסמת 8 דברים שלא יודעים עליה. מאיפה זה התחיל ? אין לי מושג...


במספר בלוגים פתאום ראיתי את שם הבלוג שלי מופיע, וכמובן שישר הסמקתי לי בשקט...
בחרו ופרגנו - מיכלי הלא היא ממקו המהממת :-) קונטסי המתוקה, מיכל שובל המקסימה, עדיה שהיא אם דו גורית יוצרת בחסד (שלאחרונה פתחה חנות חדשה  - ממליצה הקלקה בחום!), רינת, שהניק שלה הוא אומנם "רינת החדשה" אבל היא כבר ממש ישנה בתחום, רומינה החייכנית :-), וסמדרוש המוכשרת... 


אז מה עכשיו ?!
לפי הנוהל, עלי לבחור 8 בלוגים שאני ממליצה עליהם, וגם לפרסם 8 דברים שלא יודעים עלי.
ממה נתחיל ?
משמונה דברים שלא יודעים עלי.


1. כהיותי בת למשפחת ברץ, אני מ-א-ו-ד אוהבת לקום מוקדם. גם בשבת. בעלי לעומת זאת, יכול לישון עד הצהריים, אם רק אתן לו :-) יום מושלם מבחינתי, הוא יום שמתחיל בסביבות 05:30 בבוקר, או במקרים שאני "מרשה לעצמי" אז ב-06:00, אני יוצרת לי בחדר יצירה עם שירים שקטים והחתולה, ואז בערך בשמונה בעלי מתעורר ומתחילים להתארגן לעבודה...


2. בימים שאני לא בהריון עם תאומים בבטן, שזה (אני מניחה) רוב החיים, אני מאוד אוהבת ספורט. במיוחד מהסוג שגורם לי לסיים מתנשפת ומזיעה (אבל לא ריצה...).


3. בהמשך לסעיף מספר 2, פעם הייתי יותר שמנה. לא ענקית, אבל לפחות 2-3 מידות יותר ממה שאני היום (או יותר נכון, לא היום, אלא במצבי הטבעי ללא עוברים בבטן...). השמנתי בצבא, ולאחר מכן במחנה קיץ של הסוכנות בארה"ב, ומאז הייתי במספר דיאטות, עד ששמעתי על שומרי משקל והצלחתי לרזות איתם 15 ק"ג. מאז הדיאטה המוצלחת, אני שומרת על אורח חיים בריא (יחסית) ושומרת על מצב שאני מרוצה ממנו... מקווה לחזור לכך בקלות אחרי הלידה... מתה מפחד שזה לא יקרה.


4. יש לי שתי אהבות גדולות - מעבר לבעלי ולמשפחה ולאנשים ולחתולה ולדג - מחשבים ויצירה. מאוד אוהבת גאדג'טים ובכלל את עולם המחשבים, וגם עובדת בתחום. תמיד חשבתי שאהיה מורה, ואחרי שנתיים בחו"ל החלטתי שזה לא הכיוון שלי והלכתי לתחום המחשבים. מ-א-ו-ד מרוצה מהבחירה... ליצירה - ראו סעיף 5.


5. מאז גיל קטן אני מאוד אוהבת יצירה, ובמיוחד נייר. אני חושבת שהפעם הראשונה שהכנתי סקראפ היה בתור מתנת יום הולדת לאמא שלי, לא יודעת באיזה גיל, שלקחתי את כל גזרי העיתון של המתכונים שלה ואיגדתי אותם לקלסר "מעוצב" בכל מיני קישוטים וציורים. (אמא את מוזמנת לכתוב באיזה גיל זה היה... כי אני לא זוכרת). נייר ואני זו התאהבות קשה עוד לפני שידעתי שיש כזה דבר שנקרא "סקראפ".


6. במהלך שנות ה-20 לחיי (שנגמרו לפני שנה וחצי..) חייתי בבוסטון שנתיים, בתור או-פר (או נני). טיפלתי ב-3 ילדים מקסימים. והנה 2 אנקדוטות :
 - האמא אצלה גרתי, למדה ארכיטקטורה, והחליטה לעשות פרוייקט גמר בנייר. בנינו במהלך כמה שבועות פרגולת ענק בגודל טבעי, הכל מקיפולי נייר !! הזוי שהגעתי דוקא למשפחה בה האמא גם אוהבת נייר כמוני ?!
- היה לי סניף של ג'ואן כ-2 דקות הליכה מהבית. לבדים אני לא מתחברת, ובגלל שבחלון הראווה שלהם היו תמיד רק בדים, רגלי לא דרכה מעולם בחנות הזו... :-(


7. הייתי בצופים כל חיי ואילולא הצבא אני מניחה שהייתי שם עד היום. כל פעם שאני רואה ילדים הולכים בחאקי ברחוב, זה עושה לי טוב... (וגם קצת צביטה בלב שאני כבר לא שם).


8.  בצבא הייתי קצינת חינוך (מסתדר עם זה שהייתי בצופים...) ושירתתי כמדריכת קבוצות בירושלים. זה יישמע מאוד פלצני ומתיפייף, אבל תמיד (מהרגע שלבשתי מדים ועד היום), אני מאמינה שבצבא ניתנה לי זכות להיות מדריכה בירושלים ובכלל תקופת הצבא היתה חלומית... מאז אגב, אני מאוהבת בעיר הזו (אבל כרגע רק כדי לבקר ולא כדי לגור).


סיימתי מטלה מספר 1. עכשיו למטלה מספר 2...
החלטתי לבחור 8 בלוגריות שאני מאוד אוהבת, שכשאני רואה עדכון מהם במייל שלי, אני לפעמים "שומרת" אותם לסוף היום כדי שאוכל להתענג עליהם בשקט... (או לשש בבוקר, ראו סעיף 1 ממקודם...)


1. bigmook craft , הלא היא זהר, המוכשרת והיוצרת המדהימה. כל פוסט שלה הוא תענוג לעיניים ולנפש. לאחרונה אני מגלה המון משותף איתה בחיים האישיים... ומעבר לכל, היא המנוייה הראשונה שלי בבלוג !
2. בוליבלוג, רביד, שמעבר להיותה סורגת מדהימה (כשאהיה גדולה אני חולמת להיות היא), היא גם כותבת פשוט מדהים ואני נהנית מכל רגע.
3. יעל קיפודים, שכבר מלא בחרו אותה, אבל אין מה לעשות, יעל היא פשוט מלכה בהכל. בבד, בקרמיקה, בציור, ומה לא ?!
4. מקופלת, שבבלוג שלה מספרת על חיי ההורות והזוגיות בצורה משעשעת, וגם חושפת אותנו לחותמות המדהימות שהיא מגלפת, ליצירה שלה, ובכלל.
5. מיה מנור, שהיא גם סקראפרית מוכשרת ביותר, וגם ההתמכרות שלה לסקראפ חושפת אותנו מדי חודש לבלוגים מדהימים, סוקרת את עולם הסקראפ בארץ ובחו"ל, ומשקיעה בפוסטים מושקעים ועמוסי תמונות שהם פשוט הנאה צרופה... לרוב לוקח לי כמה ימים טובים לקרוא כל פוסט שלה.
6. מירה, שחיה לה אי שם בקוטב (בקנדה...), שמספרת לנו על החיים שם, על שיפוץ הבית החדש שלה אי שם באיזור פסטורלי מקסים, וגם כמובן משתפת אותנו ביצירה המקסימה שלה.
7. מיכל הבשלנית, שכל פוסט שלה חושף אותנו למטבח שלה, הבישולים שלה פשוט מדהימים אותי כל פעם מחדש, ואני בכלל לא מתחילה לדבר על היצירה שלה... פשוט תענוג.
8. מיכל הסורגת, שהיא השראה בשבילי לכל תחום הסריגה שאני מנסה להתקדם בו. מעבר לסריגה היא גם יוצרת בנייר, בבד, מעלה הדרכות ותרגומים, וגם.. מאוד סבלנית לשאלות שלי כשיש לי...


תודה שקראתם עד הסוף את כל הקישקושים שלי :-)


ערב נעים וחמים,
הגר



15 תגובות:

Ruthie Tzchory אמר/ה...

הגרו'ש!!! איזה כיף היה לקרוא את העובדות עלייך, פשוט תענוג!!!
מה שחשוב, שתמשיכי להיות כזו מקסימה, חייכנית, ו...פשוט נהדרת.
נשיקות יקירתי.

מיקוש אמר/ה...

תודה יקירתי על הפירגון.
את יודעת בתור בהריון עם תאומים חופשי חופשי את יכולה לבקש מבלי להתגרות!!

Adiya אמר/ה...

איזה כיף לקרוא עוד עובדות עלייך...
סאחטיין על היקיצות!

יעל יניב אמר/ה...

למה להסמיק בשקט כשזה כ"כ הולם אותך (גם הסומק וגם הסטייל)

הצלחת להפתיע אותי עם כמה מהעובדות...במיוחד 6 ו-3....אבל כיף לגלות עלייך עוד פרטים...

הרקע החדש קצת מתעתע בי...

נשיקות יקירה ומחר מתראות (-:

ממקו אמר/ה...

לא ידעתי שירדת 15 קילו! כל הכבוד! אני חושבת שזה הסעיף היחידי שלא ידעתי :)

Rachel רחלי גזית אמר/ה...

לגבי סעיף 2 - אני מניחה שהתכוונת לכתוב בסוגריים (אני מקווה) ולא (אני מניחה) :-D
סעיף 3 - לא הייתי מנחשת בחיים
ושאר הסעיפים - מרגשים.
ידעתי שאת מקסימה גם קודם, ועכשיו אני מוקסמת עוד יותר.
נשיקות

יעל.קיפודים אמר/ה...

קודם כל - תודה! את תמיד תמיד מקסימה, ומפרגנת... ותודה על הפרגון ועל ה"פרס" גם כאן.
בעצם קודם לקודם כל - תתחדשי על העיצוב החדש! זה הסולם היחיד שיורדים ועולים ויורדים בו, ונשארים במקום :-)

ולעיקר - מזל טוב על פרס הסטייל, הכי מגיע לך בעולם, כעת אני צריכה לברר בתקנון המשחק אם אפשר להעניק לך אותו בחזרה...?

היה כיף לקרוא עוד 8 עובדות לא ידועות עלייך, אני הכי שונה ממך בסעיפי 1-3 (בקיצור אני פדלאה ואת ספורטאית מלאת מרץ וחיוניות...:-)
אוהבת אותך - את מקסימה!

Smadar אמר/ה...

הגרי היקרה,
כל זכייה מגיעה לך !
אני ממש שמחה לקרוא את כל העובדות עליך... למרות שלשמחתי את רובן אני מכירה...:)
זה אחלה "וירוס", מעודד הכרויות חדשות והכרויות עמוקות יותר :)
LoolaB

רביד פלג אמר/ה...

נישוקים וחיבוקים!!

סמוקה קשות:-]

ונפלא היה לקרוא את 8 הפרטים שכתבת על עצמך - ממש חלון להגר ה'אמיתית':-)

בולי

Big Mook Craft אמר/ה...

מתוקה!!! בתור מנויה ראשונה בבלוג שלך אני עוקבת בגאווה אחרי ההתפתחות שלך תרתי משמע (עכשיו עם ההריון) גם אני מתענגת על כל פוסט ממך ותודה ענקית על הפרגון העצום אני מוסמקת קשות ומאד מעריכה את זה!!!!! נשיקות, ואגב - מה שביקשת באימייל כבר נמצא במזוודה מחכה להימסר לך.....

gallish אמר/ה...

כמה כיף לקרוא אותך ולהכיר עוד קצת :-)

יעל - קונדסונים אמר/ה...

ברור שגם לך יש סטייל (:

ותמיד כייף לשמוע עלייך עוד סודות קטנים (:

יעל

עינת ספקטור אמר/ה...

רגע רגע-
גם לך תאומים? ואפילו כמה?
גם את היית משקי"ת חוויה ברובע היהודי? יש מצב שיש לנו שתי עובדות ממש דומות (-:
אנחנו חייבות פעם לסגור את זה בשיחה (-:

ברכות על הזכיה, מגיע לך!

עינת (פעמיים גלידה)

אנונימי אמר/ה...

איחולי על הזכיה!! מגיע לך מאד! אם היה לי בלוג אין לי ספק שהיית מקבלת גם ממני את התואר הזה. אבל אני מניחה שזה לא חדש לך.
ומזל טוב על העיצוב החדש של הבלוג!
גם אני חוטפת את הצביטה הזו בלב מגעגועים לצופים בכל פעם שאני רואה ילדים הולכים במדים ועניבות....
ומקנראה בך מאד על שאת טיפוס בוקר!
חיבוק גדול, ותמשיכי ככה, כמו שאת!
ליאור-חתולי8

Meital אמר/ה...

איזה פוסט כיפי :):)
אני חייבת לציין שלא ממש ידעתי 2-3 דברים.. כל יום מגלים דברים חדשים :):)

כל הכבוד על הפרגון!!!