דפים

יום ראשון, 10 באוקטובר 2010

נהפוכו !!!

בהמשך לפוסט של אתמול, כתבתי שיש הרבה יצירה, אז הנה אחת...
לפני מספר שבועות העלתה דפי רעיון להחלפה - החלפה הפוכה. נושא ההחלפה הוא הפוך, ושכל אחת תקח את זה לכיוון שלה. אני הגרלתי כבת זוג את הילה696, התופרת + הסורגת המוכשרת. אחרי קריאה לא קטנה בבלוג שלה, הבנתי שלהילה יש 3 ילדים, וגם, שהיא עוסקת בעיקר בתפירה וסריגה, ופחות בנייר.

אני חייבת לציין שבעוד שהרעיון של ההחלפה היה מקורי ומקסים, וישר רצתי להרשם, רוב זמן העבודה על ההחלפה היה על מציאת רעיון ולא על הביצוע... היה לי קשה במיוחד........ היו כמה רעיונות התחלתיים, שלא כל כך הלכו לי, עד שמיכל הציעה לי להשתמש בספר ילדים שיש לה בבית, נהפוכו, סיפור ילדים בו משפחה הולכת לטייל בגן חיות, כאשר כל פעם שהופכים את הספר רואים חיה אחרת ממה שנראה כשהספר ישר.
הרעיון היה לצלם את כל הספר ולהכין ממנו ספר ילדים סקראפי - מה שהתאים לי בדיוק!! כל כך רציתי להכין משהו מנייר... אבל.. אז גיליתי שלספר יש לא פחות מ-33 עמודים !!! עבודה שלעולם לא תגמר... אז.. הלכתי על משהו אחר לגמרי....
צילמתי את שלושת החיות שהכי אהבתי מהספר (זה בעצם 6.. תיכף תבינו) בצילום צבעוני, הדבקתי על שני קארדסטוקים כדי ליצור עובי, וקישטתי מסגרת תלת מימדית איתם..

כאן נכנס בעלי לתמונה - הוא לקח כל מסגרת וחיבר אותה בבורג לרצועת עץ ששייף. מה שאומר שעכשיו המסגרות ניתנות לסיבוב בכל זמן נתון...
אולי די עם הקשקושים ?? נעבור לתמונות.

הנה למשל, ציפור :
אבל.. אל תהפכו את המחשב !! הפכתי את התמונה בשבילכן...
עכשיו... יש פה דג :
והנה כלב ים :
(הכדור הוא כדור גומי שהיה צעצוע של בל החתולה ... היא הרשתה לי להשתמש בו..)
וכשהופכים... זה חזיר :
ואחרון חביב - חתול :
שרודף אחרי... עכבר : (שנועץ מבטים בגבינה צהובה שקיפלתי מנייר צהוב מנוקד)
כל הדמויות מודבקות במרחק של 1 ס"מ מהתחתית ככה שהן ממש בולטות...

הנה תמונה של הכל יחד מחוברות לקרש :
 והפוך...

כל התמונות מסתובבות על ציר, וניתן לתלייה לאורך, לרוחב, מה שבא...

כמובן שגם יש כרטיס :
המילה "נהפוכו" גם צולמה מתוך הספר, והודבקה בצורה תלת מימדית על הכרטיס.

נראה לי שלערב אחד קישקשתי מספיק...

תודה דפי על החלפה מקסימה, להילה ששמחה לקבל, למיכלי על העזרה עם הרעיון, ולבעלי היקר שהיה חלק בלתי נפרד מהביצוע !!!

לילה טוב,
הגר

נ.ב
כמו בפוסט של אתמול, גם התמונות הנ"ל צולמו בתאורת בית בערב ולא בחוץ באור יום... לאחרונה אני מצלמת עבודות ברגע האחרון אם בכלל... אז זה מה יש... מבטיחה שבמציאות זה נראה יותר טוב... :-(

22 תגובות:

ליאת אמר/ה...

כל כך מיוחד ומקורי!! איזה יצירתיות מדהימה!

Smadar אמר/ה...

איזה יפה זה ! רעיון מעולה ויצירתי! עם ביצוע מקסים מקסים מקסים ! אחלה משחק לילדים!!!

וכל הכבוד לאוראל עח העזרה !!!

ממקו אמר/ה...

זה יצא מקסים!!! ממש הצליח לך :)))

Unknown אמר/ה...

רעיון מדליק! ביצוע מקסים!

Big Mook Craft אמר/ה...

טוב...פשוט להתעלף. אני מגיבה כבר על שתי הרשומות ביחד כי פשוט רק עכשיו קיבלתי את הקודמת ובמקרה עליתי על זה שכבר יש את זאת.....פשוט מדהים מדהים מדהים, הרעיון והביצוע!!!! מאד אהבתי!!!! אלופת הנייר! אני בטוחה שאפילו הוצאת הספרים לא חשבו על שדרוג כזה לספר...את יכולה להציע להם מוצר נלווה.....

יעל - קונדסונים אמר/ה...

הגר,
החלפה מ-ה-מ-מ-ת!!!!
ביצוע מושלם, רעיונות כל כך מקוריים - גם הספר, גם סיבוב התמונות על ציר, גם החיבור שלהם על העץ. הכל פשוט מהמם.
והקישוט של המסגרות כך שהן משגעות בכל מצב. הכל נפלא.
שיחקת אותה.

יעל

Adiya אמר/ה...

רעיון מטריף!!

Meital אמר/ה...

איזה רעיון מדהים!!!!!!
בטח שהרעיון זה החלק הכי קשה!!! ברור :):)
יצא לך פשוט נהדר מיוחד ובעיקר מקורי!
שיחקת אותה :)

מיכל פלד אמר/ה...

מעולה כל כך כל כך
גם הרעיון וגם הביצוע
איזו החלפה שווה !

yael yaniv אמר/ה...

תשמעי, את מפעם לפעם מדהימה אותי מחדש עם החדשנות והיצירתיות הכ"כ מושקעת ומיוחדת שלך

רביד פלג אמר/ה...

איזה רעיון א-ד-י-ר! יצא מקסים, מתוק, נפלא:-)

כמה כיף להילה!

יעל.קיפודים אמר/ה...

מבריק ומקורי, מעניין ומבוצע נפלא - אני אוהבת את הראש היצירתי (והיפה :-)) שלך...!

Liat Varsano אמר/ה...

ענק. פשוט ענק.

אמאלאוצרות אמר/ה...

ווואאאו.. השארת אותי פעורת פה!
איזה רעיון משגע והביצוע שלך יקירתי מדהים. נהנית מאוד לקרוא בבלוג שלך ולראות כמה כישרונית ויצירתית את.

Unknown אמר/ה...

יצא לך משגע! איזו החלפה מדליקה. גם הפוכה וגם פעילה.
אני כ"כ שמחה שיצא לי לראות את זה מקרוב, פנים מול פנים... יצא לך מהמם! רעיון מגניב ונפלא.



רוני - מילשייק

אנונימי אמר/ה...

איזו מקוריות.
אני בחיים בחיים בחיים לא היתי חושבת על רעיון כזה

והביצוע- אדיר, בהחלט אפשר לומר ששיחקת אותה בענק!!!!
מורן
ula7

shirokoco אמר/ה...

הורס!!! רעיון מדליק וביצוע מדהים

אנונימי אמר/ה...

מקסים! איזה רעיון נהדר. בוא'נה את יצירתית משו-משו....
ליאור

נילי אמר/ה...

כבר נפעמתי אתמול
פשוט גאוני ומהמם
ואין לי ספק שהילה מאושרת עד השמיים עם ההחלפה
ואני כל כך אוהבת את סגנון העיצוב הנקי והמדויק שלך!!!
נילי

עינת ספקטור אמר/ה...

הרעיון גאוני לגמרי והביצוע משגע! חבל שאין עדיין מסכים אינטראקטיבים שאפשר לשחק עם התמונות תוך כדי. ממש קשה להתאפק!

scrapy girl אמר/ה...

אני לא יודעת ממה להתפעל יותר,
מהרעיון
מהביצוע
מההומור שמשולב בעבודה
פשוט מקסים , מהממם
להתעלף על זה !
מהמם !
scrapy girl

Rachel רחלי גזית אמר/ה...

ראיתי במציאות והתעלפתי! על כל מה שאת יוצרת אני כובת לך שזה גאוני ומקורי ומקסים, אני מקווה שאת עדיין מאמינה לי שאני לא כותבת את זה באוטומט אלא לאחר שמיטת לסת רצינית (מאז שהכרתי אותך אני בשנת שמיטה)