דפים

יום שלישי, 8 ביוני 2010

ערב יצירה בחברה...

ביום חמישי האחרון העברתי ערב יצירת כרטיסים בחברה בה אני עובדת. הערב נועד לעובדי החברה ולבנות הזוג של העובדים. חלק מהמשתתפות (טוב, משתתפים... היו גם שני גברים, שלדעתי.. לא הצטערו לרגע !) מעולם לא הכינו כרטיסי ברכה, ולכן בתכנון הערב, הכרטיסים שהוכנו לדוגמא, היו מאוד פשוטים ועם טכניקות בסיסיות.
להפתעתי הרבה, הכרטיסים שהבנות (בנים) יצרו, היו ברמה הרבה יותר גבוה מהכרטיסים שהכנו לדוגמא ! הופתעתי לגלות גם את הכשרונות החבויים שיש בחברה בה אני עובדת , וגם את גודל ההתלהבות שיש מתחום הסקראפבוקינג !

בתחילת הערב כל משתתפת קיבלה קיט יצירה שהיה מורכב מכמה דפים מדוגמים, בסיס לכרטיסים, מדבקות וציוד. כל הקיט הוכנס למעטפה חומה שקישטתי ערב לפני :
ותמונה קבוצתית :
ו... נעבור לתוצרים :
(מזכירה שוב שהמשתתפים נחשפו לסקראפ לראשונה בחייהם !!)



אוסף הכרטיסים פה הוכן על ידי אמא שלי בכבודה ובעצמה ... :










מקסימים לא ???

חייבת להודות שכל כך נהניתי, הרבה יותר ממה שחשבתי שאהנה ! ונהניתי להעביר את התורה הלאה ואולי להדביק עוד מוכשרות לג'וק הזה !

תודה לכולן (כולם), ובמיוחד תודה ענקית לעידית שבלעדיה הערב הזה לא היה בכלל מתקיים... ולילה טוב  :-)

הגר

נ.ב 1
תודה ענקית למיטל שתרמה את תבניות הקאטלבאג שלה שתרמו רבות להצלחת הערב !

נ.ב 2
מי שרוצה ב-9 ליולי אני מעבירה סדנא ליצירת כרטיסים גבריים, פרטים אפשר לקרוא פה.

14 תגובות:

יעל - קונדסונים אמר/ה...

הגר, איזה תוצרים נהדרים!!!!
לא להאמין שאלו עבודות ראשונות.
יש פה בפרוש דברים מגניבים ומקוריים (:

בטוחה שהיית מדריכה נפלאה.
בהצלחה בסדנה של הכרטיסים הגבריים.

יעל

memko אמר/ה...

הגר זה מקסים, כל הכבוד לכם, איזה חברה נהדרת, אם אני יעשה כזה דבר למשרד שלי אני אהיה מפוטרת מידית..:)
אני שמחה שנהנת, איזה כיף!!

Adiya אמר/ה...

איזה יופי של תוצרים!!
אנשים מוכשרים יש סביבך :-)

בהצלחה בסדנה!

karindi אמר/ה...

כל הכבוד על היוזמה ועל הרעיון! התוצרים באמת מקסימים ולא רואים שאלו עבודות ראשונות- לפחות 50% מהקרדיט מגיע למדריכה, ועוד 30% לבוחרת החומרים :)
לצערי אני לא מצליחה להגיע לסדנה בתאריך הזה. אשמח מאוד לדעת במקרה שתחליטי לעשות עוד אחת...

אנונימי אמר/ה...

מאד יפה!

נחמד לשמוע שהיו גם גברים
באמת כל הכבוד לך על ההדרכה

tamikaq14

Big Mook Craft אמר/ה...

איזה מגניב שעשית סדנא לעבודה!!!! התוצרים משגעים!

rinat אמר/ה...

יפה מאוד לפעם ראשונה,אם היית רואה את הכרטיסים הראשונים שלי...... פדיחה!

אנונימי אמר/ה...

הגר מתוקה!! הנה הגיעה אלי היום הרשומה הזו עם התאריך של אתמול ! לא נורא האיחור, העיקר שהגיע!!
איזה רעיון מדליק לעשות סדנא כזו בעבודה! איזה כרטיסים יפים. וכל הכבוד לבנים שבחבורה, הם עשו יופי של עבודה!
מקווה להתראות בקרוב
ליאור-חתולי8

עינת ספקטור אמר/ה...

נשמע ערב מקסים מהנה ומגבש
כיף אמיתי (-:

מיכלי אמר/ה...

תוצרים מקסימים, מעידים על כך שאת מורה מצוינת :)

Unknown אמר/ה...

כל הכבוד על היוזמה של ארגון ערב יצירה בעבודה. איזה כיף זה לחשוף את העולם הזה לאנשים שלא מכירים.
הכרטיסים שיצאו, נראים נהדר. מקסימים וחמודים.

אפשר לבוא לעבוד אצלכם? :)

Karni אמר/ה...

הגר, אילו כרטיסים משגעים! אם יש משהו מדבק וטוב, זה התחום הזה. כל הכבוד על הקיטים המתוקים שהכנת וכמובן על הרעיון של העברת ערב יצירה בעבודה (לצערי, הרוב המכריע במקום העבודה שלי הוא בנים מתכנתים...). סופ"ש נעים :)

אנונימי אמר/ה...

הגרי איזה יופי של כרטיסים יצאו להם.
אבל אני חייבת לומר שהרבה זה בזכותך :-)

קרנושי

Smadar אמר/ה...

איזה תומרים מקסימים... ולשחוב שלרובם זו פעם ראשונה שנחשפו לתחום... פשוט מקסימים !!
זה בטוח בזכותך!