דפים

יום שבת, 1 במאי 2010

סופ"ש אחד, שני קנבסים...

בסופ"ש האחרון יצא לי להכין שני קנבסים.
האחד היה ספונטני, קמתי בבוקר בשישי, מוקדם, במטרה להתקדם עם החלפה שמחכה לי. מתוך קופסת החותמות הציצה אלי חותמת חדשה שקיבלתי מתנה מסמדר שהייתי פשוט חייבת להשתמש ! אז כיוון שבאותו יום יצאנו לחגוג יום הולדת לאישתו של אבא שלי, שהיא גם חובבת אופנה מושבעת, הכנתי לה את הקנבס הזה :
ובהמשך הסופ"ש, היום בבוקר (שבת), התבשרתי לשמוע שחברה טובה שלי ילדה בת שלישית, אחרי שהילדה החליטה להשאר בבטן הרבה מעבר למצופה (ילדה בתחילת שבוע 43...). עוד לא החלטתי מה אכין לה, אבל אני מתכננת ללכת מחר לבקר ולא בא לי להגיע בידיים ריקות...
אז נכנסתי לחדר יצירה והתחלתי לבהות בכל החומרים הזמינים... (שבת אין חנויות פתוחות...). אז שוב הכנתי קנבס שיהיה לקטנה שלט לחדר..
הספקתי השבת להכין גם כרטיס ברכה (שניתן יחד עם הקנבס הראשון, לא יכולה לפרסם אותו עדיין כי הוא הולך לאתגר אנונימי...), לסרוג עוד כדור קרושה (דפי, אני פשוט חולה עליהם) ו.. קצת להתקדם עם החלפה שמחכה לי...
שבת מלאה יצירה :-)

כן יירבו !
שיהיה שבוע טוב,
הגר

16 תגובות:

Unknown אמר/ה...

השלט מקסים! ואהבתי את חוש ההומור בקנבס השבי :-)

אנונימי אמר/ה...

באמת כן ירבו!
כל הכבוד על ההספק
הקנווסים מהממים שניהם!

tamika14

פיית מרציפן אמר/ה...

שניהם מקסימים
בטוחה שהמקבלות תשמחנה

karindi אמר/ה...

וואו איזה הספק מטורף!
מ-א-ו-ד אהבתי את הקנווסים! אני כל כך מתקשה איתם ולך הם זרמו בכזו טבעיות...הראשון מקסים במינימליסטיות שלו והשני מתוק ונפלא, ייתכן שאעתיק לקראת מיליון הלידות הצפויות בקרוב...

יעל - קונדסונים אמר/ה...

שני הקנווסים מקסימים!!!
הראשון מלא בחוש הומור, והחותמת מהממת! אוהבת את זה שלא רואים את כל המראה.

השני מקסים גם הוא.
אוהבת במיוחד את הריבוע הימני והשמאלי.
לא להאמין שעשית אותם ככה על רגל אחת (:

יעל

yael yaniv אמר/ה...

כנראה שבלחץ וספונטניות את עובדת הכי טוב....
שניהם יצאו משגעים - ההומוריסטיות שבראשון הפילה אותי (-:

חגית אמר/ה...

איזה יופי!! הסתקרנתי באמת לראות מה יצא לתינוקת, וזה יצא ממש מקסים!!!

memko אמר/ה...

שניהם יפיפיים, השני מתוק מאוד מאוד!!
החותמת בראשונה משגעת, יש פה גם המון הומור.

Unknown אמר/ה...

מקסים שניהם מדליקים!
אבל אני אהבתי את השני יותר..
הוא מדהים בעיני...

Adiya אמר/ה...

קנווסים משגעים! אהבתי!

tamari* אמר/ה...

כמה מדליק ויצירתי:]

Meital אמר/ה...

קנווסים משגעים הגרוש!!!!!!
שונים לגמרי אחד מהשני, אבל כל אחד מיוחד בפני עצמו :):)

Big Mook Craft אמר/ה...

אכן כן ירבו וסחתיין עלייך שהתחברת לקרושה - אני גאה בך!!!!

Unknown אמר/ה...

הגר הקנווסים מהממים!
כבר הגבתי במקומות אחרים, אבל אני לא יכולה לוותר על תגובה פה.
הקנווס השני- להולדת הבת מהמם! הצבעים והפונט המתעגל הזה - זה כזה חמוד!!!

מזל טוב לאשתו של אבא שלך
לחברה שלך שילדה את התינוקת
היה לך סופ"ש יצירתי ומוצלח :)

ציקוש אמר/ה...

הקנווסים משגעים!!
הראשון מינימליסטי ומיוחד
והשני מתוק מדבש
ההספקים שלך נהדרים
ועושים חשק לשבת וליצור

יפה אמר/ה...

הגר, הקנווסים שלך משגעים, וככל שהם עשויים ברגע אחרון.הם יוצאים יותר מוצלחים, מאוד אהבתי את הקנווס של התינוקת של חברה, עדין ומתוק.